»

Ján Sliacky

Ministerstvo vnútra SR rozbehlo kreatívnú kampaň proti alkoholizmu za volantom. Takže na vás žmurká po celej Bratislave slogan "Toto miesto môže byť vaše za fľašu vína." Nič proti kreatívcom, je to múdre, nápadité a nebyť tej nezaujímavej fotky možno aj účinné. Mňa však ako invalida tento billboard...
Ján Sliacky | 7. 3. 2016 | Počet reakcií: 0
| Karma: 5
Svet okolo mňa je divný. Akýkoľvek projekt som v poslednom čase spustil, reakcie okolia sledovali tento vzorec. Najprv to bolo odrádzanie. To sa nedá. Na to potrebuješ strašne veľa času. Toto sa nenaučíš sám. Toto je príliš zložité. Takto vyzerá zopár klasických reakcií okolia. Vaše okolie však...
Ján Sliacky | 9. 4. 2015 | Počet reakcií: 0
| Karma: 1
Dnes som vo Facebooku objavil clánok s bulvárnym nadpisom “RUSKÝ PROFESOR: CUKROVKA A RAKOVINA JSOU VYMYŠLENÉ NEMOCI A DAJÍ SE LÉČIT”. Pán profesor tvrdí, že dôvodom týchto chorob je spôsob, akým sa staráme o svoje telo a ako ho zanášame odpadom. Článok však sám osebe nie je dôvodom, prečo píšem...
Ján Sliacky | 26. 2. 2015 | Počet reakcií: 0
| Karma: 0
Dnes to bude na aktuálnu tému Doktor P. Lipták hovoril o tom, ako sa v zdravotníctve berú úplatky. Natvrdo. Kto je chudobný, má smolu. A vlastne to ani nie je úplatok, ale finančný dar. Lipták svojím hlúpym vyjadrením pobúril verejnú mienku. Už sa do toho angažuje aj generálny prokurátor. Všetci...
Ján Sliacky | 11. 2. 2015 | Počet reakcií: 0
| Karma: 4
Neustále mi rezonuje v hlave vyjadrenie kedysi írečitého slovenského politika Janka Ľuptáka, keď odkázal myslim Ivanovi Miklošovi, že z grafov sa robotník nenaje. Bola to taká trochu trápna a jednoduchá reakcia na prezentáciu makroekonomických ukazovateľov. Janka Ľuptáka som mal ako politika rád...
Ján Sliacky | 3. 2. 2015 | Počet reakcií: 0
| Karma: -2
Rok 2014 bol pre mna osobne veľmi ťažký a som rád, že je za mnou. Rád by som sa s vami podelil o pár odporúčaní, ktoré som nejako v poslednej dobe odpozoroval. 1. nechoďte okolo horúcej kaše Celý svet sa googlovatie – skenujete more odkazov, ktoré sú pre vás relevantné. Nie je problém dostať sa k...
Ján Sliacky | 9. 1. 2015 | Počet reakcií: 0
| Karma: 2
Keď som 13.11. písal blog na tému kontroverzných vyjadrení Michala Ega Straku, nepomyslel som, že situácia naberie takýto spád. Holt, aj majster propagandy sa niekedy utne. Paška odstúpil. Pretože ľudia na ulici to tak chceli. Aké je poučenie z tohto vývoja? 1. Už nikdy sa nehrať na prognostika. 2...
Ján Sliacky | 20. 11. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -1
Keď sledujem kauzu Michala Ega Straku a jeho "nešťastného" vyjadrenia sa ku kauze piešťanského CT, mám neodbytný pocit, že tu sa hrá trocha iná hra ako riešenie ega rapera Ega :-) Skúsme najprv fakty. Prevalí sa premrštená nákupná cena CTčka. Aj vládnuci Smer si uvedomí, že sa to nedá ututlať...
Ján Sliacky | 13. 11. 2014 | Počet reakcií: 1
| Karma: -9
Dnešný blog nebude o marketingu ani ekonomike. Dnes to bude o nás, o našom správaní, o bezbrehom egoizme a pochybnom charaktere. Pozrite sa okolo seba a uvedomíte si, že zdaleka nie sme tak dobrí a kultivovaní, ako si o sebe myslíme. Sme iba trošku kultivovanejšie šimpanzy, ktore sa naučili jesť...
Ján Sliacky | 27. 10. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -6
Marketing, ktorý sa zameriava na vašu racionalitu, nie je veľmi účinný. Akokoľvek si myslíte, že ste racionálne bytosti a rozhodujete sa na základe logického kalkulu, ste ďaleko od pravdy. Vo vývoji ľudskej rasy sme prešli od opíc dlhú cestu. Ako dedičstvo nám však ostalo naše rozhodovanie...
Ján Sliacky | 20. 10. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -16
Dnešná doba je chorá. Má posunuté hodnoty. Médiá už dávno nie sú o informovaní. Dnes je to tzv. infotainment, novotvar z angličtiny, ktorý spája informovanie a zábavu. Redaktori dneška sa nepredháňajú v tom, kto prinesie hodnotnejšiu správu. Kde sú Bobovia Woodwardovia a Carlovia Bernsteinovia...
Ján Sliacky | 15. 10. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: 2
Neprestáva ma fascinovať, ako mnohí klienti očakávajú od dodávateľov, že mávnutím čarovného prútika vyriešia všetky ich problémy. Čo sa nedalo za posledný rok, to sa vyrieši behom pár hodín. Zabudnite. Takto to v dnešnom supersúťaživom svete nefunguje. Uvedomte si, že každý dodávateľ vstupuje do...
Ján Sliacky | 13. 10. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -5
Prvá otázka, ktorá by mala komukoľvek, kto sa marketingom aspoň trochu zaoberá, napadnúť, je “čo je mojím cieľom” . Je to triviálna logika, samozrejmosť. Neuveríte však, ako často na túto otázku neexistuje odpoveď. Cieľ je základná konštanta, ktorá musí byť definovaná. Stará múdrosť hovorí, ak...
Ján Sliacky | 9. 10. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -5
Poznáte stupne poznania? Najprv neviete, že neviete a žijete v blahej nevedomosti. Potom si uvedomíte, že neviete a rozhodujete sa, či investujete čas & energiu na získanie novej vedomosti. A nakoniec tretí stupeň: viete, že viete. Prečo tieto filozofické úvahy? Dnešný svet, a to nielen svet...
Ján Sliacky | 3. 10. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: 4
Nie každý chápe, čo vlastne marketing je. Chaos v hlave nemajú len bežní podnikatelia, ale často aj citovaní a rešpektovaní “odborníci”. Problém je aj v tom, že presná definícia marketingu jednoducho nie je. Len na wikipédii som našiel tri definície. A to som ešte necitoval Druckera ci Kotlera,...
Ján Sliacky | 25. 9. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -6
Poznáte tú súťaž, kde sa tri prefláknuté celebrity snažia nájsť obeť, z ktorej následne médiá vyfabrikujú ďalšiu celebritu do partie? Väčšinou sa tvária veľmi múdro, pokyvujú hlavami, sem tam vyronia slžičku a svorne používajú okrídlenú vetu v štýle “ ty máš v sebe ten x faktor, ktorý s teba robí...
Ján Sliacky | 18. 8. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -3
Existujú dva typy ľudí. Jedni sú nerozhodní a nevedia urobiť ani jednoduchý krok bez toho, aby nad ním najprv siahodlho neuvažovali. Sú to veční zamestnanci, ktorým vnútorný hlas už roky hovorí, že by mali ísť na vlastnú nohu. Divili by ste sa, koľkí sú skutoční odborníci. Keď sa ich spýtate na...
Ján Sliacky | 13. 4. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: 4
Múdri ľudia vytvárajú definície marketingu, každá krajšia (a často zložitejšia) ako tá predchádzajúca. Môžem síce machrovať a citovať Kotlera, ale drobný podnikateľ skôr hľadá niečo, čomu porozumie.
Ján Sliacky | 7. 4. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -9
Marketing nie len výsadou veľkých a úspešných firiem. Je krásne čítať si o úspechu Apple a Nike. Keď ste však malý podnikateľ, sú takéto príklady pre vás úplne iný vesmír. Vzniká tak paradox, keď je malý podnikateľ, hoci obklopený morom príkladov, informácií a zaručených návodov, bezradný a nevie...
Ján Sliacky | 3. 4. 2014 | Počet reakcií: 0
| Karma: -1
Feedback