Prečo je Rytmus kráľ svojho marketingu

Koncom minulého roka som šiel na pozvanie Jakuba Ptačina moderovať diskusiu študentov Trnavskej univerzity s Patrikom Vrbovským, známym ako Metamorfolord, Pa3k, Rytmus, či Paťó, Paťó, Paťó. Patrik účinkoval v niekoľkých našich reklamách na Gorila.sk dávno pred telekommi a tatrabankami. Myslel som si, že to bude o reklame a jeho marketingu, ale viac to bolo o jeho životnom príbehu. V každom prípade som si odniesol tri poznatky, ktoré (aj keď nie sú ničím novým prevratným) stoja za pripomenutie všetkým klientom, brand manažérom, piáristom, či stratégom. Hen:

Silný príbeh

Patrik ho má. A nie je to len o tom, že z paneláku v Piešťanoch vystrelil na vrchol slovenskej popmusic. Až v puberte sa od svojej prvej frajerky dozvedel, že je "cigán" (citujem,). Vtedy mu došlo, že je iný. Namiesto toho, aby s tým bojoval, dokázal z toho vyťažiť. Navštívil otca, ktorý sa živil hudbou mimo Slovenska a pochopil, že aj róm môže dokázať veľké veci. Patrik o tom príbehu hovoril veľmi veľa, ale to je minimálne na film, nie na tento blog,)


Z nevýhody výhoda

To v Paťovom prípade súvisí s tým silným príbehom. Okrem toho, že sa nehanbí, ale naopak chváli tým, kým je a dokáže všetku zlobu, čo sa naňho valí otočiť vo svoj prospech. Napríklad to, že si z neho robili srandu na Lokal.tv zvládol, dokonca s nimi spolupracoval na niektorých dieloch seriálu. Keď sme sparodovali jeho mimoriadne primitívnu skladbu a nechali ju recitovať malému chalanovi, neurazil sa. Okrem toho, že to zdieľal na svojej fanpage, reagoval v jednej z nových skladieb Kontrafaktu - vypočujte si časť v prvej minúte a piatej sekunde.


Kvalitný produkt

Alfa a omega úspechu je dobrý produkt. Patrik neznáša zlý rap, snaží sa o aktuálny mocný sound a v tom čo robí, sa usiluje o najlepšiu kvalitu. Bez dobrého produktu by bol celý jeho marketing na nič. Prosím, pracujme všetci len na dobrých produktoch. Ďakujem.

foto: Viktor Kamenický

Pridať komentár

Feedback