»

Ondrej Matej

Europoslanci tento týždeň zmenili jednu trasu takzvanej transeurópskej dopravnej siete.
Ondrej Matej | 20. 11. 2013 | Počet reakcií: 4
| Karma: -9
Projekt jednej zdravotnej poisťovne sa drží len vďaka politickej zanovitosti svojich tvorcov. Zaplatíme ju z daní.
Ondrej Matej | 29. 5. 2013 | Počet reakcií: 0
| Karma: -8
Rozhodnutia o strategických záujmoch štátu sa na Slovensku robia intuitívne. Podobne ako v prípade Carga, či projektu širokorozchodnej železnice sa tu bez akejkoľvek analýzy benefitov a nákladov, bez súladu s hospodárskou politikou štátu a bez širšej koncepcie črtá aj projekt slovensko-rakúskeho...
Ondrej Matej | 3. 5. 2013 | Počet reakcií: 0
| Karma: -37
Vôbec ma neteší, že už druhý krát musím priniesť nelichotivé prognózy dopadu situácie okolo košického U.S. Steelu na železničné Cargo a ďalšie štátne železničné podniky (prvý blog tu: http://moje.hnonline.sk/node/12415 ).
Ondrej Matej | 18. 2. 2013 | Počet reakcií: 0
| Karma: 63
Projekt ropovodu medzi Bratislavou a rakúskym Schwechatom je politickým dedičstvom minulých garnitúr. Od roku 2003 sa ani jedna vláda neodvážila dať projektu zelenú, no treba povedať že ani červenú. Naposledy ropovod dočasne zmietla zo stola vláda Ivety Radičovej, a to najmä kvôli odporu verejnosti...
Ondrej Matej | 16. 1. 2013 | Počet reakcií: 0
| Karma: 69
Vláda musí riešiť najvážnejšiu ekonomickú dilemu posledných rokov: Ako si udržať odchádzajúce firmy a ako (ne)stimulovať tie, čo tu ostali.
Ondrej Matej | 3. 12. 2012 | Počet reakcií: 0
| Karma: -7
Mnohí vôbec nevedia, že spoločnosť Weisse spomínaná v súvislosti s dodávkou skruží pre kurimanský most už raz dostala "výpoveď". Nie je známe, ako a prečo sa tento dodávateľ na stavbe mosta dostal späť do hry.
Ondrej Matej | 21. 11. 2012 | Počet reakcií: 0
| Karma: -76
Feedback