Online netúži byť offline

Minulý týždeň sme u nás na pobočke uskutočnili malý experiment. Už dávnejšie sme totižto na jednej z našich fanúšikovských stránok na Facebooku sľúbili, že ak bude mať jedného dňa 10 tisíc členov, urobíme ich stretnutie v pracovnej dobe. Sľuby sa musia plniť, a v rámci sociálnych sietí ešte promptnejšie. Pretože online nič neodpúšťa, práve naopak, veľmi pozorne vás sleduje a upozorní na každú chybičku.

Už v prvom týždni jej spustenia sme však mali pocit, že aj vzhľadom na letný mode, sa nemusíme báť toho, že by nám kapacity našich priestorov nestačili. Aj napriek tomu, že iniciatíva stretnutia bola podporená súťažnou aplikáciou.

Nakoniec sme v centrále slovenskej pobočky mali možnosť privítať vyše 20 fanúšikov. Program bol veľmi odľahčený – predstavili sa im jednotliví produktoví manažéri, ktorí priblížili svoju každodennú agendu. Najbúrlivejšia diskusia sa už tradične strhla pri Windows 8. Áno, je to zmena filozofie operačného systému, čiže oprávnene. A keďže máme tiež nový koncept spôsobu práce v našej pobočke, s ktorým súvisela aj obnova priestorov kancelárií nasledovala ich prehliadka. Samozrejmosťou bola ukážka toho najlepšieho z našej dielne a dielne našich partnerov: tablety, ultrabooky, hybridy, Windows Phone 8. Gejmeri sa nezapreli a všetci sa nakoniec zhŕkli v XBOX kútiku.

Musím povedať, že táto skúsenosť mi veľa dala. Síce sme sa utvrdili vo fakte, že väčšina ľudí z online sveta, v ňom chce aj zostať, ale naopak vzorka, ktorá sa s nami a ostatnými fanúšikmi prišla zoznámiť, bola vysoko zainteresovaná a odborne znalá všetkých našich produktov. Spoločný plodný dialóg trval do neskorého popoludnia a takáto forma spätnej väzby je pre celú našu pobočku neoceniteľná. Firmy by mali totižto aj počúvať - ak len rozprávajú, je niekde chyba.

Pridať komentár

Feedback